Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

"Ευχάριστα έντονη" ατμόσφαιρα

Ναι, ήταν τελικά πολύ ωραία η συνάντηση για το "Σουέλ". Δεν θα τη ξεχάσω. Και εγώ προσωπικά, όχι τόσο λόγω του βιβλίου, όσο της ατμόσφαιρας που δημιουργήθηκε με αφορμή αυτό. Η αντιπαράθεση οδήγησε στην πιο "ευχάριστα έντονη" ατμόσφαιρα. Και μεγαλύτερη συγκίνηση ένιωσα εκείνη την ημέρα, παρά όταν διάβαζα το βιβλίο. Θυμάμαι που περίμενα να πάρω το λόγο για να μιλήσω και όταν μου τον έδιναν έλεγα: "αργότερα, αργότερα".

Όταν τελικά ήρθε η σειρά μου, μετά βίας κατάφερα να πω το εξής:

"Εγώ θέλω απλά να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενη που δημιουργήθηκε αυτή η λέσχη και που είμαστε τώρα όλοι μαζί εδώ και συζητάμε έτσι. "
...και δεν κατάφερα να πω τίποτα άλλο από τη συγκίνηση!

2 σχόλια:

forestavros είπε...

Η φωτογραφία του ρέματος είναι από την Όρμα?

Κυριακή είπε...

Nαι Σταύρο, είναι από το Μαύρο Δάσος, την έβγαλα σε μια εκδρομή!